עבודות גינון

אם יש לכם חצר בבית, חשוב שתקפידו על עבודות גינון מקצועיות שיתבצעו באופן קבוע ובהתאם לסוג הצמחייה שיש לכם בחצר.

בית פרטי עם חצר הוא חלום של רבים מאתנו, אבל בדרך כלל, מי שמשיג את החלום הזה לא דואג לטפח את החצר שלו. במצב כזה, כאשר החצר אינה מטופחת, היא מאבדת מהייעוד העיקרי שלה- להיות פינת חמד שכיף לבלות בה את השעות הנעימות במהלך היום או לאחר בה חברים ומשפחה לברביקיו או אפילו כוס לימונענע.
אם כן, במידה ואתם בין ברי המזל שיש להם חצר פרטית, הגיע הזמן שתמצאו גנן שיכול לבצע עבודות גינון טובות כדי ליצור לכם את האואזיס שלכם.

תכנון הגינה החדשה

אם הגינה שלכם לא טופחה הרבה זמן או אם רק עכשיו החלטתם לנצל את השטח הפנוי הרחב שיש לכם מאחורי הבית, עליכם קודם כל לתכנן את העיצוב של הגינה. בתהליך התכנון של העיצוב, כדאי להתייחס בעיקר לנושא צריכת המים כדי שלא תצטרכו להשקיע הרבה זמן ומאמץ בטיפוח הצמחים או הפרחים שתבחרו לשתול וגם כדי שלא יגיעו לכם חשבונות מים מנופחים, שאולי גם כוללים קנסות על שימוש עודף. כדאי לבחור צמחים ופרחים שאוהבים את השמש ולא צריכים הרבה מים, כמו קקטוס.

אם אתם מעדיפים צמחים ופרחים שצריכים מים, תוכלו להפחית את הכמות הכוללת של המים שאתם משתמשים בהם על ידי הקצאת חלק משטח הגינה לטובת חלוקי נחל למשל או יצירת שבילים המכוסים באבנים או אריחים מיוחדים שמתאימים לגינה.

אם אתם רוצים לראות מים ולשמוע שכשוך של מים, תוכלו להתקין בחצר שלכם בריכת נוי קטנה שיש בה מנגנון סירקולציה של מים.