אינסטלטור במודיעין

פתיחת סתימות היא עבודה עבור אינסטלטור במודיעין מקצועי, אבל לא פעם אתם יכולים לטפל בבעיה בעצמכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

כאשר יש סתימה בצנרת של הבית, הדבר הנכון והבטוח הוא להזמין אינסטלטור. עם זאת, לא פעם מדובר בסתימה שמאוד קל לטפל בה, ואין חלילה צורך לבצע החלפה של הצנרת (פעולה שכמובן עולה הרבה מאוד כסף).

יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות לבד כדי לפתוח את הסתימה, ובמידה וכל השיטות לא עובדות תוכלו להזמין אינסטלטור אליכם הביתה. יחד עם זאת, חשוב להבין מה מותר ומה אסור או לא כדאי לעשות.

אם מדובר בכיור, שיטה אחת של פתיחת סתימות היא לפתוח את הצינור בחלקו התחתון של הכיור ולהזרים מים רותחים דרך פתח הניקוז של הכיור. אם יש בפנים לכלוך שאחראי לסתימה, הוא יישטף החוצה בלי בעיה. אם אחרי שסגרתם את הצינור נראה שהסתימה עדיין לא נפתחה, יש להזמין אינסטלטור.

פתיחת סתימות יכולה להתבצע גם על ידי מכשיר ידני פשוט אך חכם מאוד- קופסא שבתוכה יש סליל מתכת אותו מכניסים לתוך פתח הניקוז, משחילים עוד ועוד פנימה ולאחר מכן מוציאים אותו חזרה. הסליל הזה תופס את הלכלוך שהצטבר בעמקי הצינור וכך הסתימה נפתחת. זה אפשרי בכל כיור אך לא בכל אמבטיה, אלא אם כן ניתן בקלות לפתוח לבד את פתח הניקוז.


חשוב לציין גם מה לא כדאי לעשות. רצוי שלא להשתמש בחומרים החומצתיים שנועדו לפתוח סתימות. הם אומנם מסיסים לכלוך שסותם את הצינור אך יכולים בו זמנית גם לפגוע בצינור.